joi, 17 noiembrie 2011

Fisa postului

FIŞA POSTULUI – FE.ROVINIS.SRL

I. Descrierea postului
1. Postul Consilier Expert
2. Compartimentul Marketing
3. Nivelul ierarhic: 2
4. Ponderea ierarhică: 5
5. Relaţii organizatorice:
De autoritate:
• ierarhice : se subordoneaza Directorului General
• funcţionale: cu celelaltecompartimente din structura organizatorica
• de stat major: in situatii speciale cand preia din atributiile Directorului General
• de cooperare: Compartimentul de Resurse Umane, Informatica , Achizitii si Vanzari
• de reprezentare: in relatiile cu Banca si institutiile statului
• de control: angajatii din subordine
6. Obiective individuale:
    obiective de piata ;
     obiective de produs ;
   obiective de pret ;
  obiective de promovare ;
      obiective de distributie .

7. Atribuţii, sarcini, responsabilități
-Realizeaza planul de marketing prin care se urmareste cunoasterea mai exacta a nevoilor beneficiarilor OSIM, a nivelului lor de satisfacere, imaginea institutiei, avand drept obiectiv principal cresterea numarului de solicitari de servicii specifice prestate de catre OSIM si a calitatii percepute a acestora. 
- Participa la organizarea de seminarii si simpozioane interne de proprietate
industriala.
-Propune si organizeaza participarea OSIM la targuri si expozitii interne si internationale.
- Organizeaza in colaborare cu diversi factori interesati, cicluri de concursuri in domeniul protectiei proprietatii industriale. 
-Transmite catre terte persoane - juridice sau fizice - informatii referitoare la protectia proprietatii industriale (relatii cu publicul).  

II. Cerinţele postului
1. Competenţa profesională:
Pregătire: studii superioare de specialitate
Experienţă: minimum 5 ani intr-un post similar
Cunoştinţe: de specialitate, legislatie economica, operare PC
Calităţi şi aptitudini
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);

-capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
Atitudini:
-obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)

2. Competenţă managerială:
Cunoştinţe: de planificare, organizare, conducere si coordonare
Calităţi şi aptitudini:
-capacitate de organizare si conducerea activitatii serviciului;
-corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;

3. Cerinţe specifice postului: responsabilitate, spirit de echipa, initiativa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu